tisdag 28 september 2010

Tillhör kroppen Elin Krantz?

Jag vaknade efter en sjukt orolig natt, o min första tanke är att jag måste kolla tidningarna.
Det står att kvinnokroppen som hittades i Länsmansgården igår natt transporterades därifrån vid ett-tiden.
Polisen har fortfarande inte uttalat sig om det är Elins kropp, men det står också att alla tar för givet att det är det.

Det är sjukt. Vad gjorde de med dig egentligen?

Det måste ju finnas film på detta, hon åkte ju tydligen spårvagn längre än vad hon skulle, alla vagnar har ju kamera.
Man måste ju kunna åka hem sent en kväll utan att bli mördad. Jag bodde ju precis där hon bodde på rambergsvallen. Jag var aldrig rädd, o jag ramlade jämt in sent. Jag bodde ju själv, vem hade märkt om inte jag kom hem?

Vad är det för människor som anser sig ha rätten över liv o död? Över andras kroppar?

Mia

2 kommentarer:

  1. Hon var med i klubben "Jag gillar olika".

    SvaraRadera
  2. Ja, det är jag med. Vad har det med saken att göra?

    SvaraRadera