söndag 5 september 2010

Söndagspics

I Harajuku kan man hitta dessa crêpes med diverse toppingar. De ser så trevliga ut:)


Massor med skor:) de flesta är dock sjukt fula som dessa men det fanns en del guldkorn:) många är dock av dålig kvalitet och material som inte är anpassade efter svenskt regn...


Jonas väska som jag spanade efter! Glad att han gillade den:)


Jag älskar att prova fula skor! Fanns sådana sjukt fula skor verkligen. Genomgående är att det är mycket detaljer: rosetter, bollar, paljetter etc.


Hittade dessa roliga glasögon. Man fick inte ta kort så vi gjorde en smygfotografering... Bilden blev därefter.


Jag har hittar så mycket fina hattar! Jag har alltid gillat kepsar, mössor etc. Tycker att det passar mitt ansikte. Nu har jag blivit helt inne på hattar. Vet inte riktigt när jag skall ha de dock? Detta är min favorit. Har inte köpt någon än men funderar.


Smygfoto inne på donken. De arbetar i lila, gröna o bruna små kjolar och hårskydd. Lite roligt.


Hatt nummer två (från herravdelningen)


En marlboroaffär, udda med tanke på att man inte får marknadsföra cigaretter i Sverige.


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar