söndag 26 september 2010

Mineralsmink o Babyliss

Jag kom precis hem från krogen. Har haft en fantastisk kväll med nya möten o underbara människor! Kan inte vara annat än nöjd.
Tittar mig i spegeln när jag kommer hem och jag slutar inte förundras. Jag sminkade mig vid åttatiden i går kväll och kommer hem åtta timmar senare. Jag har alltid haft problem med fet hy efter många timmar utan att tvätta ansiktet etc. Hyn är helt slät o matt, inte det minsta blank eller ofräsch. Mineralsmink är verkligen fantastiskt. Tack igen Annelie, du har faktiskt revolutionerat mitt liv! Jag älskar mitt smink.
Hemma hos Anna idag så fick jag låna hennes plattång, Babyliss något som man kan både locka med och platta. Otrolig! Så nöjd! Det var verkligen en fröjd att platta håret och det höll sig under hela kvällen. Sjukt nöjd! Måste nästan ha en trots att jag inte alls måste det.
Detta inlägg tillägnas således I.D. Mineralsmink och Babyliss plattång.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar