torsdag 9 september 2010

Harajuku

Denna bild fick vi från en kille vi träffade. Det är ett typexempel på hur folk kan se ut i stadsdelen harajuku som har blivit lite av en favorit faktiskt.


Idag åkte vi dit igen o shoppade lite till! Jag fick mig ett par skitsnygga skor, de är nedpackade nu så det blir ingen bild:(
En svart kortärmad stickad tröja med djup V-ringning. Väldigt Miig.
Jag köpte en hatt!!!


Det är inte denna men vi hittade den i en rolig affär som vi provade saker i. Haha, den var inte optimal men den var billig. Sen ett par till örhängen, fjärde paret jag köper i Japan.
Det är så kul att shoppa utomlands, speciellt speciella grejer som inte finns hemma.
Just det, jag hittade ett par svarta converse wannabe, för 35 svenska kronor! Mycket trevligt.
Nu har vi packat alla våra väskor med alla våra grejer i... Vi har shoppat jättemycket. Jonas hittade sig en skjorta till idag och lite armband och halsband samt en manga-tshirt.
Nu kan vi inte riktigt bestämma oss för om vi skall sova eller vara uppe. Vi måste upp klockan fyra på morgonen nämligen...

Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar