tisdag 24 augusti 2010

Starbucks m.m.

Starbucks finns överallt här nere och de har faktiskt goda grejer. Första dagen drack jag en mango och grönt te smoothie och idag drack jag en islatte. Jag tänkte att senare får det kanske bli en frappochino:) jättegott i de 38 grader vi har här hela tiden.


Dessa knasiga blommor såg jag på vägen till Ikea.


Detta är min chef Maria som håller ett föredrag i den stora föreläsningssalen. Det går lätt in 2000 personer i den, fast som ni ser var det inte så mycket folk. Det gick bra för henne o jag älskar hennes svar när chairmanen sa till henne att avrunda pga tidsbrist: Yes, I see here that I have 59 seconds left.


Detta är den store Sakaguchi! Han är mycket känd inom immunologikretsar. Coolt att ha sett honom.


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar