tisdag 31 augusti 2010

Framme i Shingu

Eftersom vi inte hade något wifi på det förra hostelet så hann vi inte boka nått hostel här. Vi hittade dock en wifispot ganska så snart när vi kom hit så nu har vi suttit i letat hostel i hotell en stund. Jonas är och kollar upp se närmaste och jag sitter på gatan med en öl i handen.


Vi har hittat ett för 500 kronor natten men vi tänkte nog kolla efter något lite billigare innan vi tar detta. Folk är så söta här, det kom precis en söt liten japanska i frågade in jag var okey med tanke på att jag satt här helt själv. Men jag är ju inte ensam. Det är ju jag o alla myggor. Det verkar som att det främst biter kvinnor, Jonas har inte fått några nästan och resten av det manliga sällskapet har fått avsevärt färre än den kvinnliga delen. Nu får jag väl japansk encefalit, vi hann ju inte vaccinera oss mot det. Men det är ju bara 25% dödlighet på det, det gäller att vara positiv, haha!


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar