fredag 6 augusti 2010

Lillebror 24 år

Förra lördagen firade vi Jannes födelsedag. Mattias, Niklas och Sebastian var där. Åt utsökt mat och drack gott vin.
Niklas har precis tagit MCkörkort och det va skitcoolt. Så nu vill jag göra det, haha!


Jag på hans MC


Med väldigt höga klackar vilket just då var det allra viktigaste;) Hjälmen satt dock sjukt hårt...
Till vänster: Mattias
Till höger: Niklas


Glöm inte den typiska snusnäsduken för bikers:) Den såg jag till att låna!
Mycket häftigt! Men jag fick inte åka för jag hade ingen hjälm... :( petitesser!

Resten av kvällen spenderades i stan med "gänget" (lina, Nina, Annelie, sveta). Lina min älskling fyllde ju också år och hade fest... Janne o Mattias följde också med in till stan, kul! Bra kväll som sedan avslutades på kebaben:)

Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar