måndag 23 augusti 2010

Konferensen

Igår var vi och registrerade oss på konferensen. Efter det gick vi runt lite i Kobe och hamnade inne på ett stort köpcentrum där vi hittade några spel som vi spelade.


Eftersom vi bor i Shin Osaka så måste vi åka tåg varje morgon. Och det är ungefär så som det presenteras i filmer etc: massa folk står o knör i kostymer. De svettas, äter o sover på tågen. Pendling!


Nu sitter jag på golvet i en knökfull sal där det just nu presenteras om regulatoriska T celler. Jag var tidigare på vad jag trodde kunde bli en intressant föreläsning om B celler som ju är mitt forskningsområde. Men nej; en japan pratar på vad han tror är engelska... Helt oförståligt med andra ord. Så jag traskade till denna föreläsning istället.


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar