tisdag 22 december 2009

What a day

Seriously, man blir trött. Li är världens gulligaste, men ibland blir man trött på att förklara allt fem gånger. Tillslut blev det väl hyfsat bra, vi fick inte in kompensationerna ordentligt, så vi struntade i de. Tack Annelie, hade aldrig klarat det utan din hjälp!

MEN, Elispoten blev skitbra som jag hjälpte Annelie och Piotr med! Så glad! Så himla bra när man kan hjälpa någon med något o så blir det faktiskt bra! Inte för att jag egentligen gjorde något, cellerna blev aldrig klara igår, så de löste allt själva. Men men.

Liseberg blev inställt idag, lite skönt måste jag tillägga, var kvar på labbet till halv nio, och vi skulle ha varit där klockan åtta... Slapp jag stressa ihjäl mig som vanligt...

Bella är hemma igen, hoppas att jag kan träffa henne i morgon, eller senare i veckan!

1 kommentar:

  1. Joooo!!! Du gjorde massa! Vi hade aldrig klarat det utan dig! Coatningen och resultaten var helt kopplat till dig:) yay! Tack Mia!

    SvaraRadera