måndag 14 december 2009

Tänka är dåligt

Ångest, kan man säga. Jobbigt, fattar inte varför den kommer. Satt hemma o bara tittade ut på alla människor i morse. Kallt, lite snö, och alla människor skyndar till jobbet. Känner mig alltid så utanför när jag gör så... tittar på alla "normala" människor, fast de kanske inte alls är normala.

Har massor med måsten på jobbet idag, och jag kan inte andas, får inte luft. Mår illa och kämpar för att ta långa regelbundna andetag.

Träning idag hoppas jag på. Det känns lite som att det är det som är nyckeln, att trötta ut sig så mycket som möjligt så att jag bara stendör när jag kommer hem och inte orkar tänka. Vill inte tänka. Bara vara.

4 kommentarer:

  1. Finaste vännen -tänker på dig!!

    SvaraRadera
  2. Nu finns det tomtebilder till dig! =) Puss

    SvaraRadera
  3. Du är väldigt välkommen att hälsa på senare! Hoppas allt är ok hemma. Puss

    SvaraRadera