måndag 28 december 2009

JA vs NEJ

JA:
* Jag har fått tid för klippning i morgon, slingor också
* Jonas har formaterat min dator, den är mycket snabbare
* Jag har haft telefontid med min läkare
* Min mamma är snäll
* Jag blev inte attackerad på Evony idag
* Livet kunde varit värre
* Jag har läst lite Harry Potter-bok idag, jag gillar den so far
* Jonas föräldrar som fixade en ny backpackarryggsäck till mig
* Har haft en bra julhelg

NEJ:
* Jag har inte gjort något av det jag skulle göra idag
* Jag har låg ämnesomsättning, men inte tillräckligt låg för att få behandling (o hur hjälper det mig då?)
* Jag fick inte igång mitt internet efter installationen
* Jonas är sjuk, fortfarande efter två och en halv vecka
* Ovälkommen post damp ner i lådan idag
* Jag har saknat Annelie idag
* Jag är hungrig men orkar inte laga nått
* Installera jobbiga men nödvändiga program på datorn
* Mellandagsrea, jag vill men orkar inte
* Facebook är tråkigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar