tisdag 15 december 2009

Stress o ångest...

Är vad mitt liv består av just nu. Har idag skrivit ihop en summering av alla mina besvär som jag skall ta upp hos läkaren i morgon. Det känns jättekul (ironi).

Jag har idag ätit EN kesella. Det är inte kul. Men så fort jag äter börjar jag må illa.

Ansökningshandlingar är inne, äntligen. Men jag känner ju ingenting eftersom jag är känslomässigt avtrubbad och frånvarande från min egen kropp. Det är nog jättebra.

Träningen ligger nere. Jag vet att jag borde, för att lösa ångest, men jag känner verkligen inte för det. Jag vill stänga in mig, eller bara fly någonstans.

Jag tänker på så många människor som jag saknar och aldrig hinner träffa. Men jag tar mig inte tiden heller. Sanningen. Vilken är dålig. Se, inte mycket jag duger till alltså.

1 kommentar:

  1. ÅÅÅh.. du duger till så mycket! Du förstår det bara inte.. Kärlek till dig!! du ska se att det kommer ordna upp sig när du får hjälp..

    SvaraRadera