söndag 13 december 2009

Julklappar

Vilken bra helg! Sjukt stressig precis som veckan varit, men sjukt lyckad.

Trevlig disputationsfest i fredags, trevlig middag hos Jonas föräldrar i lördags eftermiddag/kväll med god mat och gott vin. Sedan födelsedagsfest för Johan och Evelina, sjukt kul hade vi! De hade hyrt Blue mountain café på skanstorget där vi och hans närmaste hade samlats. Efter det blev det Nivå, där schlagergolvet intogs med största entusiasm!

Evelina, Johans tjej, var ju helt fantastisk! Vi skall träffa de igen på fredag, då vi också skall få träffa johans hund, Axo! Sex månader gammal lapsk vallhund, ser helt fantastisk ut!

Och idag, massa julklappshandlande på Frölunda torg. Jag hatar att köpa julklappar, men det var hur trevligt som helst idag, massa mys. Så kul att ge presenter!

Jag känner mig så elak, men jag hoppas att Mikaels bebbar inte kommer än, har så mycket denna veckan som jag vill diskutera med honom.
Vansinnigt mycket att göra denna veckan också, jag kommer ju vara helt utslagen när det väl blir julledigt. Ångest. Men det kan vänta lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar