onsdag 9 december 2009

Mindre sand

Disputation idag, så imponerad! Så fantastiskt. Måste vara helt underbart. Som jag känner nu är jag nog inte så orolig för min egen disputation, tror att jag kommer att klara det ganska bra. Värre är det nog med själva skrivandet av boken. Det är ju ingen nyhet att jag har blivit helt kräkfärdig av allt skrivande jag gjort de senaste två åren. Ett senare bekymmer antar jag.

Massa snittar gjorde vi också, jag hoppas att Elisabeth blev nöjd, jag ansträngde mig verkligen för att få det så som jag själv hade velat ha det. Helt slut om jag skall vara ärlig.
Så många fantastiska människor man är omgiven av, man skall skatta sig lycklig.

Jag bad någon om en tjänst idag, och jag tror att det gav utdelning. Det känns lite lättare. Lite mindre sand i mina lungor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar