onsdag 2 december 2009

Era KRÄK!

Jag tycker för det mesta att livet är skit, det är ingen nyhet. Men framförallt, så tycker jag människor är kräk och jag hoppas att de alla dör! Är en av anledningarna till att man ju vill leva i sin lilla psykosbubbla, ensam men skonad från att se alla äckliga människor förstöra sina liv o sina kroppar. Åhhh, fatta någonting någon gång då.

Lyckligt ovetande. Det vill jag vara. Men jag är fan för smart för att vara det. Min hjärna spelar mig spratt hela tiden, och som Tove sa: "Man lever ju här och nu, det är ju synd bara att man har en hjärna som förstör allt för en".

O folk är ju mer patetiska än jag trodde det var möjligt att vara. Okej att livet är svårt och helvetet nog är på jorden istället för efter detta livet, men va fan, sluta ursäkta ert miserabla leverne.

Ja, visst är jag en bitterfitta. Men jag är INTE avundsjuk på alla patetiska, självömkande, promiskuösa och vidriga människor.
Skaffa er ett liv.

1 kommentar:

  1. Jag får väl sälla mig till dem som tycker att omvärlden skadar mer än den tillför. Sedan kan man ha olika uppfattningar om vad det är som skadar. Vilka människor uppfattar du som vidriga?

    Ann-Christin

    SvaraRadera