fredag 30 september 2011

Min vecka...

Denna veckan har varit en bra vecka. Jag har fått massor med nya, roliga saker gjorda på jobbet. Resultatet har varit att jag varit jättetrött, men det har varit en bra trötthet. Jag har dessutom gjort något efter jobbet varje dag, sånt gör en glad.
Shopping med tjejerna i tisdags, köpte denna skjorta och dess örhängen. De är stora, men jag gillar de.
Jag kör nu ELISA, som är en metod där man kan mäta antikroppsnivåer i serum/supernatanter. Jag är ingen höjdare på ELISA, det är liksom bara att erkänna. Jag har aldrig lärt mig metoden fullständigt och känner mig inte säker helt enkelt. Substrat, enzym, stopp med syra eller annat? Lär mig aldrig vad som hänger ihop riktigt.


Idag är det fredag och det blir after work med jobbet. Kul och jag känner mig på topp idag. Jag känner mig glad trots att huvudvärken precis började och jag tror att det kan bli en mysig helg.
Jason var ju på jobbintervju igår och det gick jättebra, han skrev på alla papper och han kände att han gillade människorna. Detta måste ju självklart firas!
jag har dessutom börjat locka håret lite i längderna, bara för att få det att se lite mer levande ut och jag gillar det verkligen. Tänk att så lite kan få en att känna sig så mycket bättre... 


I förrgår var jag på stan med Janne och mamma och hade det jättemysigt! Vi fikade, köpte nya skor till Janne och sedan gick jag och mamma och kollade lite i affärer. Hittade denna scarf som jag gillade skarpt.
Nu måste jag labba lite till! 

- Mia

1 kommentar:

  1. Jättefina örhängen!
    Ha en trevlig kväll.

    Ann-Christin

    SvaraRadera