fredag 16 september 2011

Bilderna jag aldrig la upp...

Jag har rensat, säkerhetskopierat och uppdaterat min iphone ikväll. Efter det senaste haveriet så tänkte jag ta hand om den lite bättre.
Började med att ta bort massa applikationer jag inte använder och har nu rensat ca 3000 bilder och kvar på telefonen finns endast 500.
Hittade massor med fina bilder och jag blev kär på nytt i min fina man!
Denna bild togs ca 3 dagar efter att vi träffades och jag bloggade inte om det då av den enkla anledningen att jag ville hålla det privat.


Första bilden på oss tillsammans!





Hellfire bay, saknar det iskalla turkosa vattnet och den helt öde stranden!





På vår Australien-runt-resa. Melbourne och Sydney. Vad lyckliga vi var då! Trots rökning, dyr mat, ekonomiska trångmål m.m. Om vi bara visste vad som väntade...
Snart har var det ett år sedan vi först fick kontakt, tiden går galet fort.


- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar