lördag 10 september 2011

Lördagsfix

Vaknade prick åtta och var jättepigg, fail!
Igår efter mammas lilla fest som var jättetrevlig hade jag sådan vansinnig huvudvärk att jag trodde jag skulle dö. Vi åkte hem vid halv elva och jag tog panodil och somnade på Jasons mage:) Mysigt. Han spelade TVspel till fyra och då väckte han mig så jag fick lägga mig normalt i sängen.
Men vaknade och mådde bra.
Har städat hela förmiddagen och varit och pratat med grannen lite också. Ikväll blir det fest hos allas vår viking Jonas:) Skall bli trevligt!

Frukost bestod av risgrynsgröt och tomtehistorian drogs för Jasi och han fick smaka, han gillade det. Elementen åkte på idag, skitkallt i lägenheten och mina tofflor har jag förlagt någonstans:( Ska leta på vinden.

Nu måste vi skynda till systemet!

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar