söndag 2 oktober 2011

En lyckligare människa

Jag är så tacksam att jag kan gå.
Jag är så tacksam att jag kan höra, se och känna.
Jag är så tacksam för allt som givits mig.
Jag är så tacksam för alla som älskar mig och att jag har så många människor att älska.
Jag är så tacksam för allt jag fått uppleva på mina resor, i mitt liv och för att jag är jag.
Jag är så tacksam för att jag har givits planeringens gåva.
Jag är så tacksam att jag inte har några ekonomiska trångmål.
Jag är så tacksam för allt jag lärt mig och hur jag har utvecklats.
Jag är så tacksam att jag mår bra och kan värdesätta de små sakerna i livet.
Jag är så tacksam för hur mitt liv har utvecklat sig och för att jag har utvecklat det så som jag ville och inte så som alla andra ville att det skulle bli.
Jag är så tacksam för att jag vågar.
Jag är så tacksam för att jag går min egna väg.
Jag är så tacksam för att jag drömmer.
Jag är så tacksam för dessa insikter som berikar mitt liv, sätter allt i perspektiv och lyser upp vad som är viktigt.

Jag är tacksam för att jag kan känna tacksamhet, det gör mig till en lyckligare människa.

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar