tisdag 31 maj 2011

Veckan med 1a juni i sig

Vaknade av stök i köket. Mamma och Jason skall följa med L ut och sjösätta båten idag. Önskar jag kunde följa med men måste jobba.
Mitt bedhead efter att jag tagit på mig...


Sitter nu o äter frukost i total tystnad (bortsett från tickandet av några klockor). Det är inte ofta man får vara själv nu för tiden så tänker ta fem extra minuter att sitta ner.
Inatt var näst sista natten här hos mamma och således blir inatt sista! Så imorgon kväll blir det stök och bus hemma hos mig! Eller hos oss blir det ju... Ska bli så skönt verkligen. Mest irriterande är bussen till och från jobbet. Det tar ca 50 minuter varje väg lite beroende på hur snart den kommer efter att man gått till hållplatsen.
Så jag började skriva ungefär 8.30 och tänkte "skönt att vara uppe i tid" och sen kom: "men jag kommer ändå inte vara på jobbet innan 10".


Veckans väderprognos. Kan ju knappast bli bättre:) (10-15 grader extra hade ju inte varit fel men, let's stay positive).


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar