tisdag 10 maj 2011

Stackare. Min trött älskling.

Just nu har jag svårt att tycka att det finns nått sötare än en australiensisk man som pratar svenska.
Bedårande.
Jag har en lite konstig dag. Eftersom jag sover skavfötters med Jason på soffan så ligger vi och sparkar på varandra hela nätterna och jag är astrött och grinig idag.

På jobbet och fixar med statistik till min nästa artikel. Fick en flipp och bara dog på min musik. Spotify behöver uppdateras big time. Har ju bara kommit åt min iphone-app när jag var i Australien så har liksom inte fixat med spellistor etc.


Kollade in Annelies och Linas spotifylistor och hittade ett och annat som jag kan lyssna på. Hittade lite Infected Mushroom och blev kär på nytt. De kan vara världens bästa band.




Åt ett äpple och det började klia i hela halsen. Perfekt!


Jag är lite knasig idag helt enkelt. Har kommit på att jag inte vet om jag kommer palla vara hemma i Sverige ett helt år. Men jag har ju semester att ta ut så jag behöver ju inte. Men det hade ju varit gött att bli klar detta århundradet.

 
Hittade denna lilla bild på Weheartit och tyckte den var så söt. Jag har en grej för Alice in Wonderland. Hon är så knasig och fick mig alltid att tänka på mig själv. Men jag är ju inte ensam längre. Jag har någon lika knasig som mig vid min sida varje dag. Det är oslagbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar