torsdag 26 maj 2011

Dagen innan löning

Eftersom min anställning gick igenom först efter lönekörningen, gjordes det en utbetalning senare... Den kommer in på mitt konto imorgon. Idag var det således lite knapert.
Träffade min gamla barndomskompis på lunch. Mysigt. Vi gick på dagis tillsammans men har alltid hållt kontakt. Bestämde att det är dags för en grillning nästa helg. Lite kul för då kan jag visa Jason Partille samtidigt. Inte att det är så mycket att visa mer än skog, men ändå...
Sedan blev det FACSanalys i ett par timmar innan det var dags att träffa Bella som äntligen är hemma från Holland. Så mysigt! Vi: jag, Bella och Jason tog en öl och betalade så här:


Lite smått trött nu efter middagen och ligger mer eller mindre avdäckad i Jannes säng och kollar på när Jason spelar TVspel. Hittade en godis som jag åt upp.


Då är det alltså helg snart igen. Vad skall man göra? Jag tror på en lugn helg. Lugn? Brukar ju liksom aldrig bli lugnt...
Men imorgon blir det möte med handledaren, hoppas att vi kan komma fram till nått intressant! Sen blir det väl till att försöka få en röd tråd genom storyn... Inte det lättaste när jag har så stort material. Men en sak i taget.


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar