måndag 16 maj 2011

God morgon

Måndag morgon på jobbet.
Mycket som  skall hinnas med idag! Skall skriva en lista över saker jag behöver få gjort på jobbet.

Började min dag med hårtvättning. Det märks att man har blonderat håret. Trassligt, torrt och allmänt svårt. Kanske borde testa Annelies metod?

Svarade på typ 10 mail som jag har ignorerat i en hel vecka. Orka ibland alltså.
Lunch inbokad i morgon med Jennifer, skall bli trevligt att träffa henne. Vad mer? Jo, det är tydligen obligatoriskt möte klockan ett för avdelningen. Intressant.

Ifall att någon undrar är jag SKITTRÖTT på att åka buss nummer 16 i en halvtimme varje morgon =( Jag har blivit kraftigt bortskämd av att bo i stan alltså.

Och det här valet alltså. Hur svårt skall det vara att få det rätt då? Fattar inte hur mycket utbildning som kan behövas för att öppna ett kuvert och registrera en röst?

Tjobidoo, jag måste jobba. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar