torsdag 16 juni 2011

Torsdagen den 16e juni

Efter jobbet bestämde vi oss för att promenera ner på stan.
Jag köpte dessa 'Sloggi Invisible' för ett par dagar sedan och tänkte tipsa om de. De skall ju vara helt osynliga och de syns faktiskt mindre än vanliga trosor och de var sjukt sköna! Dock dyra, 129 eller nått liknande.


Det är nagellackshysteri för tillfället. Så sjukt kul och det finns så många fina färger. Billiga dessutom, 25 kronor styck för Depend. Isadora hade rea på sina på Åhlens och de kostade bara 29!
Till och med min chef (kvinnliga) sa att hon tyckte att vi borde ha ett gemensamt skåp för alla nagellack (som står på många medarbetares skrivbord) och att alla kunde använda de, gulligt!


Köpte den nya 4D mascaran från Loreal, ohhh häftigt haha (säkert ingen skillnad från Loreal Lash Arcitect som jag har nu).


Hittade ett torrshampoo som Annelie tipsade om. Har inte testat än men funkar säkert. 69 spänn på Åhlens (det stod faktiskt 49 på skylten:( lite grinig för det...)


Mitt nya favoritnagellack som inhandlades idag. Lite hallonröd/rosa/orange. Svårbestämt men gillas skarpt!


Så här vacker var min man idag när vi gick på stan...
På vägen hem säger han till mig: 'I would be very happy if you could make one of your pies for me today. It was the best pie I ever had'. Vem kan motstå det då? Men han fick hjälpa till.


Hallon, björnbär, blåbär och jordgubbar.


Innan den åkte in i ugnen...


Så nu börjar klockan bli mycket... Jason sitter och meckar med sitt musikprogram på datorn och komponerar en låt. Själv sitter jag och läser om EBV. Min handledare har gett mig ett uppdrag till på måndag: Att sälja mina resultat till honom på ett trovärdigt sätt och kunna styrka det med litteraturstudier. Jag tar detta på högsta allvar... Ska bli intressant hur jag lyckas med detta, men jag har ju hela helgen på mig som skall spenderas utan alkohol och cigaretter! 12 dagar rökfri nu tror jag! Gött kött!


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar