tisdag 14 juni 2011

Listor

Jag behöver:
* Torrshampoo (Jag orkar helt enkelt inte tvätta håret mer än två gånger i veckan, dessutom är det ju bättre att inte göra det, men min hårrötter ser ju lite fettiga ut)
* Strapless BH (Hur svårt skall det vara att hitta en som faktiskt inte är för trång i ryggen, har för små kupor, skapar 4-tutt-syndromet, skapar en planka, eller är vit. Vem vill ha en vit strapless BH? Alla mina klänningar utan band är antingen svarta, lila eller blåa)

Jag lyssnar på:
PENDULUM

Jag vill ha:
* Way out West-pass
* Ett par miljoner kronor, dollar, euro eller liknande

Jag längtar till: 
* Sol, palmer och turkost vatten (svensk sommar är lite för grå alltså)

Jag önskar att: 
* Jason fick ett jobb
* Jag kunde ha vissa saker ogjorda och andra gjorda

Jag uppskattar: 
* Frukt

Är glad för att: 
* Jag har slutat röka (8 dagar!)
* Jag äntligen har köpt en ny handväska

Jag älskar:
* Min man
* Min familj
* Mina vänner

Jag satsar på att:
* Träna mer (mer än att löpa som jag gör nu)
* Äta bättre (mer fisk)
* Dricka mindre alkohol (mindre sockerdricka iallafall)

Skall hålla mig undan: 
* Falska människor
* Mörker
* Jobbdvalor

Skall lära mig: 
* Att inte bli ledsen när människor inte lever upp till mina förväntningar
* Släppa taget
* Är jag inte ensam kommer jag alltid bli besviken
* Be om hjälp

Jag saknar: 
* Australien
* Resa
* Kärlek
* Tillit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar