måndag 6 juni 2011

Finally settled in

Nu har vi äntligen kommit iordning. Självklart finns det ett par lådor som behöver rensas och ett och annat skåp där det är inknökat lite skit men... It's all about appearance.


Våra fina basilika och koriander-växter (Jason älskar att laga mat och att odla saker).
Till och med kylen har fått sig en Australia-magnet. Till mitt stora förtret glömde jag köpa en i Hong Kong. Nästa gång. Jag lär ju åka till Australien igen.


Mina hyresgäster tog bra hand om min lägenhet. Men jag var "smart", jag lämnade massor med städmedel. Allt från fönsterputs till toamedel. Men, man kan inte alltid bli nöjd. Framförallt inte jag. Så har skrubbat min matta nu. Den var nämligen inte bara randig utan även prickig.


Rena ytor. Massa kärlek till min lägenhet.


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar