måndag 11 april 2011

Shopping in Oz

Det är faktiskt sjukt billigt att shoppa här. Man tror inte det för allt annat är så dyrt, speciellt mat.

Denna röda klänning köpte jag i Melbourne. Den ser lite knasig ut men den är faktiskt fin i verkligheten. Kostade hela 10 dollar.


Örhängen från Brisbane. 20 dollar.


Denna topp köpte jag idag här i Sydney för 5 dollar. Man ser inte så noga men den har massa detaljer i spets på.


Silverfärgat nagellack, 2,50 dollar på apoteket. Köpte burgundyfärgat och svart också. I like!


I morgon är sista dagen i Sydney så hoppas på lite mer shopping. Hittade Linas favoritaffär TEMT här idag (!), tyvärr 5 minuter innan stängning :( Men imorgon är en ny dag! Jag har köpt så mycket kläder här att jag inte har en aning om hur jag ska få hem allt... Får väl skicka det med bananbåten eller nått.


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar