söndag 17 april 2011

Morgonsysslor

Vaknade tidigt. Drack kaffe och åt frukost. Eftersom jag är sjukt fattig och bara har 35 dollar kvar i min plånbok blev det frukt utan yoghurt.


Vi kollade på en film igår, 'The rite' med Anthony Hopkins. Sjukt läskig. Handlar om exorsism vilket inte är rätt ämne för mig eftersom det totalt stukar min hjärna... En av de besatta personerna hade silverfärgade naglar. Var tvungen att ta bort mitt och måla nytt nu. Jag blev rädd för mig själv.


Meningen är att vi ska åka till stranden... Men nu har killarna startat ett spel och sitter klistrade vid TVn. Jag har inget emot det då jag är på tänkarhumör ändå...


Mia

1 kommentar:

  1. Nä, känns inte alls fett faktiskt! men jag har svårt att få iordning på torrheten i topparna.. kanske behövs det en rejäl klippning? jag får se.. än så länge är det värt det att vara utan alla konstiga tillsatser i håret faktiskt..

    SvaraRadera