lördag 30 april 2011

Flintastek på engångsgrill

Efter en lång dag blev det lite grillning med mamma o Janne. Flintastek på engångsgrill, det funkade! Vem kunde anat? Väldigt saftig och god.


Damp ner i Jannes säng efter maten och somnade. Helt slut.
Hade kul på jobbet och känner mig ganska redo att göra mitt bästa. Bra känsla.
Men är helt utpumpad verkligen. Åkte ner på stan en sväng, hämtade ut lite mediciner, köpte nödvändigheter som duschcreme och tandkräm, nya leggings och trosor. Jag orkar inte kontakta mina hyresgäster och gå upp på vinden och gräva fram leggings direkt...
FEL dag att gå till bolaget på, men köpte ett par öl till morgondagen. Ska bli mys.
Så mycket tankar som snurrar, har en del att ta tag i minst sagt. Men inte idag. Vill sova men är uppe i varv. Skriva listor, det är bra för min hjärna. Listor.

Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar