måndag 11 januari 2010

Väntar

På att Lillis skall pallra sig från jobbet och äta middag med mig... Jag är också kvar på jobbet, men har ju lite närmare hem än vad han har.
En sån produktivitet jag har känt idag, fantastiskt! Räknat alla mina elispot-plattor.
I morgon väntar Facs-analys av Lis grejer. Onsdag skall jag lära Mattias analysera.

Personalmötet blev inställt på seven på onsdag, tur, orkade verkligen inte.

Insåg att jag saknat T:s positiva syn på allt, men sin egna lilla touch av negativitet och ångest. Så härlig.

Helgen bjöd på vila, slapp, snörvel och förkylning, ryggont... Men också massa mys och godis, tv-spelande, god mat och rehab.
Nu - laddad för ny vecka på jobbet. Mer laddad än vad jag varit på flera månader, närmare ett år skulle jag tro.

T frågade ju självklart hur det var med mig (vi har ju lite liknande problem, men lite olika lösningar) och jag sa att jag mår bra (med litet tjut på slutet). Hon berättade sedan att Salazopyrin kan ge depressioner, och att det kan bero på det. Ganska vanlig biverkan tydligen. Ser man på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar