söndag 31 januari 2010

Time

Det går så fort. Dagarna bara flyger fram. Framförallt på helgen så klart. Typiskt.
Men den har varit mys. Fredagen var mycket trevlig.

Jobb på lördagen, lönehelg. Behöver jag säga mer. LÖN. HYSTERI. 500-LAPPAR. Vilket resulterar i ingen växel i kassan.
Jag fick ungefär 10 femhundralappar på raken. En halvtimme efter att jag hade börjat. Vilket innebär med 1000 kronor i växelkassan, att jag använde upp ALLA 20-lappar som fanns i safet, fick lämna 20 stycken 20 lappar i växel på en femhundring. Katastrof. Det var inte kul. Jag hade inte velat jobba natt efter mig...

Annars mest slapphet och vila. Lite städning så klart. En del ångest. Men inte mycket vettigt gjort. Jag lämnar det till veckans arbetsinsats istället. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar