onsdag 20 januari 2010

Immunpatologi

Denna veckan har varit jobbig so far.

Kursen har börjat nu, immunpatologi mm handlar den om. Ganska bra, men jag tycker nog att den är på lite väl låg nivå för mig. Jag är ju inte direkt ny på immunologi, men jag är säker på att den ger mer än vad man tror. Går den med Annelie så det är kul ändå!
Men med tanke på hur mycket jag har att göra kanske det känns lite kasst iaf.

Idag gick jag o Annelie ner på stan efter jobbet. Hittade en knallblå tröja och "boyfriend jeans". I like.
Sedan hem och åt tacopaj och drack te! MYS!

Helgen var fantastisk. Vi hade lite camping hemma hos oss efter fest som mer eller mindre urartade. Men det var massor med härliga människor, trevliga diskussioner, och bara mys. 5 sleepover gäster fick vi också, så mysigt, gick o la filtar på alla... som mina små barn =)

Klockan 23 fick jag för mig att jag var tvungen att diska. Varför stanna där? Lite dammsugning blev det också (trots Jonas avrådan med tanke på tiden). Varför inte moppa alla golv när man ändå är på gång liksom... Sååå skönt nu. Kom på att jag visst hade slut på matlådor också, så slängde ihop lite pyttipanna med stekt ägg och ärtor, haha! Trevlig dag trots allt =)
Älskar städ-tvångstankar.
Nu läggdags, alldeles för sent så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar