torsdag 14 januari 2010

Shopping shopping

Man borde ju ha koppel på mig. Annelie skulle ner på stan och jag tänkte "varför inte följa med?".
Sagt o gjort.

Kommer till labbet två timmar senare - 600 kronor fattigare.

Fick med mig:

Nya hårsnoddar
Svarta strumpbyxor (3 st för 29, jippi)
Illrosa hotpants
Blå BH med svart spetskant (Jonas gillar)
Vit jättemysig stickad tröja (har faktiskt ingen, på riktigt alltså)
Annan vit enkel tröja från Gina (149 krona)

Jippi.
Jag som hade så ont om pengar (allt är relativt glöm inte det nu). Jag hade bara 3000 kronor kvar... och jag skall ju få utbildningsbidrag för första gången, så vem vet när det kommer.

Drack 4 liter juice igår, allt för att slippa ta antibiotika för UVI. Känns bättre idag... skall fortsätta ikväll så får vi se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar