söndag 24 januari 2010

Idag är första dagen på resten av ditt liv

Så är det. Det blir vad du gör det till. Jag har alltid försökt att inte älta saker som har hänt o blicka framåt istället... eller kanske försöka njuta av det som är här och nu. Inte det lättaste dock. Skall anamma detta lite mer.

Veckan har varit hektisk. Kursen är väldigt intressant, den blir bättre o bättre tycker jag. Lördagen ägnades åt fotografering av mig, Piotrs flickvän behövde en modell, så jag ställde upp. Intressant är det minsta man kan säga om det. Resten av lördagen ägnades åt jobb på labbet med volymen på högsta nivå, min prestation var ypperlig! NÖJD!
Kvällen avnjöts tillsammans med min två älsklingar, Annelie och Jonas. Filmquiz och mys!

Pepp!
Idag har jag jobbat undan på det privata planet:
* Gjort 7 matlådor till Jonas och 10 till mig
* Betalat alla räkningar
* Rensat i lådan med papper och satt in i pärmar
* Peelat hela mig, tvättat håret med inpackning och pigmentering, body lotionat hela mig
* Bokat tvätt-tid
* Diskat

Kvällen skall ägnas åt lite resplanering, lite tvspel, lite bokläsning.

I morgon är det läkarbesök som gäller. Nervös för detta. Men skall vara totalt ärlig och försöka formulera mina känslor och tankar på ett förståeligt sätt så att någon annan kan förstå det... Hmm... vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar