lördag 21 november 2009

The week

Denna veckan har jag:
* Gjort klart min poster.
End of story. Det enda som är värt att nämna workwise anyway. Massa analyser och möten med Maria som ändå inte gav något känns lite onödigt att nämna.

Men jag har också:
* Tränat ett skivstångspass och två jympapass. Förhoppningsvis hinner jag med ett pass i mån också.
* Tagit den andra vaccindosen och wait for it... wait for it... jag fick reaktion (!) i form av allmän sjukdomskänsla. Känner mig mycket bättre idag, men fortfarande huvudvärk och lite nackstel.
* Lagat mat o myst med Elisabeth igårkväll. Jättetrevligt. Kommer verkligen sakna henne när hon åker!

Och jag skall göra:
* Äta frukost med lilleman snart.
* Gå o jobba på seven 15-23, segt som bara den, MEN jag kommer kunna köpa lite mer julklappar till alla, det måste ju vara värt det.
* Träna i morgon, förhoppningsvis skivstång men måste kolla schemat, samt kolla om min arm är lite mindre svullen. Som det är nu kan man inte ens röra området, och jag vaknar ideligen för att jag vänder mig på den sidan, eller täcket är för tungt.
* NEW MOON i mån halv sju! Åhh, vad jag har sett fram emot detta! Skall bli jättekul! Kul att vi får sällskap av Annelie o Kenny också... o så skall Annelie få födelsedagspresent, yay!!!

Jag gillar inte:
* Att åka på läkarstämman nästa vecka. Meningslös skit om du frågar mig. Iallafall för forskare.
* Att Lina inte fick jobbet. Men det finns fortfarande hopp.
* Att jag jobbar ikväll istället för att spendera kvällen med Lina när jag vet att vi båda behöver det.
* Att behöva lite på människor.
* Att jag inte kan lita på människor.
* Fittiga kompisar som uteslutar andra kompisar.

Jag önskar:
* Att jag kunde ta hand om Lilleman bättre.
* Att jag inte va så konspiratorisk, kontrollfreak, misstänksam, sjukligt paranoid m. fl. mindre vackra egenskaper.

Men detta kan jag ju fundera mer över när jag står i leda på seven o inte gör något... eller kanske torkar ur ett muffinskåp, kanske bakar lite bullar (som jag inte kan äta, thank god!), eller sopar o donar o pular. That's my seven life.

Besos

2 kommentarer: