fredag 27 november 2009

Det största skämtet någonsin...

Måste ju bara vara LÄKARSTÄMMAN! Varför åker vi dit? Helt meningslöst. Det enda jag har med mig efter den är massa godis, pennor, bamse-schampoo, en T-shirt där det står "Trust me - I'm a doctor" på, massa små block, nyckelringar (vad jag nu skall med de till?) och massa annat gratis krafs. Vi hittade ett ställe som serverade drinkar (med alkohol). I övrigt var det ganska trevligt, hängde mest med Piotr hela dagarna och gick på jakt efter grejer vi kunde sno. Käkade middag med alla på onsdagskvällen och drack ett glas vin. Men ändå, jag hade hellre varit hemma. Forskningsmässigt var det katastrof.

Har galet mycket att göra på jobbet idag, vilket känns helt okej. Vet inte vad som har hänt med min arbetsmoral. Jag jobbar helt plötsligt. Bättre sent än aldrig antar jag.

Massa ansvar också till Elisabeths disputation... suck. Men jag visste att det skulle bli så, men lite press så att säga. Snittar etc till själva disputationen, spex samt insamling av pengar till present... Och det värsta av allt: Köpa en present till henne från hela avdelningen...

Och idag kommer Nina hem från Norge... Mysigt! Hoppas på att jag kan träffa tjejerna i morgon kanske. Måste labba då också... hoppas att det inte tar för lång tid. Egentligen var det tänkt att jag skulle följa med Lilleman o kolla på hans Capoeira grupp som framträder eller nått sånt. Det hade varit kul, jag hoppas att vi hinner bara. Jag måste ju hinna med mitt favorit skivstångspass på lördag morgon också ju.

By the way. Skuggan drog in över mitt sinne så snart jag kom hem. Orka. Gör mig normal snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar