tisdag 24 november 2009

MANO

Igår var jag kraftigt på depp-sidan. Idag MANO! Är det inte fantastiskt!? Ena dagen vill man hoppa från en bro och andra vill man klättra upp för den. Fantastico om du frågar mig!
Firar detta med lite psykedelisk trance, psykedelisk-wannabe iallafall. Litet klipp på låten jag lyssnar på just nu längre ner.

Det hade ju i och för sig varit bättre om man bara var stabil o normal i sin sinnesstämning. Men din mamma vill vara stabil fattar du!

I går, ingen träning. Hade sån vansinnig träningsvärk sen i söndags, så idag blir det lite cardio i form av jympa. Sedan i morgon, fucking jävla läkarstämman, skjut mig o släpa mig efter en bil i tio mil. Upp till Stockholm. Typ. Eller nått sånt annat normalt som folk brukar säga.

Jaja. Måste jobba. Har sex och en halv ELISA-platta kvar att analysera. Det ska bli kul. Fattar du, KUL!

Ha de mano.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar