måndag 30 november 2009

Shorts

Fått massor gjort på jobbet idag, grymt. Hade möte med Maria och hon tyckte om mina skitresultat från Elisorna, vi har bestämt hur vi skall gå vidare. Men hon sa att hon inte vill skriva ihop CD25-delen på benmärgen. Inte bra. Det innebär att jag bara har två artiklar på gång och kommer att behöva labba mycket mer för att kunna få ihop ett tredje pek. Men kanske är det vad jag behöver för att kämpa igen? För att känna lite press att verkligen klara av detta.
Men samtidigt, jag känner mig redan stressad. Men vem vet, det som händer är nog meningen.

December i mån, eller nått. Stressig månad verkligen. Alldeles för mycket att göra för tillfället, privat då. Träning, träffa folk som jag måste träffa, planering av spex, fixning av snittar till Elisabeths disputation, jobbar på seven i helgen, julklappar skall köpas. Suck. Men kul så klart samtidigt. Har faktiskt skrivit en önskelista för en gång skull... Får alltid lite ångest när jag inte vet vad jag skall svara när familjen frågar vad jag önskar mig.

Gick på ett mördarpass idag. Skivstång kondition heter det. 45 minuter skivstång följ av intervallträning, 45 sekunder intervall och 15 sekunder vila. Detta kördes tre gånger på raken, FEM låtar. Sjukt jobbigt!
Skitbra pass, kanske kan bli en bra start på veckan.
Men vad är det för fel på män? Uppenbarligen är det sjukt mycket fel på män, ska inte gå in på det alls, men varför ha korta shorts på sig när man tränar? VARFÖR? Jag fattar att det är varmt, men snälla, kan de inte ha på sig knälånga shorts åtminstone???!!! Inte så hett alltså att se håriga, svettiga ben, och typ innerlår, BLÄ! Så klart att de vill att vi ska ha så lite kläder som möjligt på oss, män är ju patetiska, men snälla, det gäller ju inte omvänt. (Och självklart inte alla män... de finns ett o annat gulkorn här i världen).

Nu läser vi lite Twilight-serie, sista boken: Breaking dawn. Den har tagit en underlig vändning... mycket intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar