måndag 16 november 2009

Fantastiskt!

Fråga inte mig vad som hänt. För jag vet verkligen inte. Jag har inte fått jättemycket gjort på jobbet, men ändå mer än vanligt (vilket ju i sig säger en del), men ändå har dagen varit sjukt bra.

"Jobbade" i sju hela timmar, för att sedan tvätta, för att sedan gå på jympa på friskis. Körde på asbra idag, nästan uteslutande kondition. Gick hem, UTAN en cigarett i handen, i ösregn. Men lika förbannat var jag glad för det. Blev mycket uppskattad när jag kom hem o slängde av mig mina blöta kläder på hallgolvet. Duschen fick vänta en kvart. Rökt lax med sallad stod på middagsmenyn. Nams!
Och nu skall det kollas Flash Forward. Måste ses! Sci-fi aktigt drama typ. Very good!

Hoppas denna inställningen är här för att stanna! Jag behöver lite positivism i mitt liv... Eller varför kanske inte bidra till andras liv på ett bättre sätt än vanligt?

2 kommentarer:

  1. Fast forward verkar sjukt bra!!
    Åh vad skönt att du är så glad:) Jag blev genast deppigare när jag insåg hur jäkla mycket jag har att göra denna veckan! jäkla kurser som pajar min tidsplan:(

    SvaraRadera
  2. Ja, den är sjukt bra! Du måste se den!
    Ja vet, ja blir också lite nedstämd när ja tänker på hur mycket jag har att göra i helgen... bara bio som verkligen känns kul...

    SvaraRadera