onsdag 18 november 2009

Suck...

Åhh, jag kan inte jobba idag, jag blir galen. Jag var på jobbet strax innan tio, ägnade två timmar åt att inte göra nått... jag var inte ens aktiv på cafét (okej lite då). Aftonbladet resa lockade med intressant läsning om centralamerika och sydostasien. Vart vill jag (vi) åka? Båda verkar ju helt fantastiskt. Men jag var ju ändå i Mexiko i år... så jag tror att jag egentligen är mer sugen på asien. Har ju varit där också, men det är ändå två år sedan. Jag tror att jag skall söka lite vägledning hos min morbror som ju bor i Bangkok.

Jag måste verkligen analysera nu, men det går bara inte. Det är fel på mig. Jag måste få klart min poster till läkarstämman, och jag har ju inte ens börjat med skiten. Åhhh!

För övrigt, så mår jag ganska bra, förutom en handled som vill att jag skall hugga av den. Kände mig sjukt snygg i morse btw, skivstång is the shit.
Idag, ingen träning, men i mån jympa med lina är det tänkt. O på fredag vin med Elisabeth, ser verkligen fram emot detta.

Okej... skall göra ett försök med mina analyser. För er som fattar så hatar jag CD27 just nu. För att inte tala om CD25.

Tempel i Honduras.

Lake Atitlan i Guatemala.

Kuala Lumpur i Malaysia.

Malaysiska övärlden.

Marknad i Bangkok, Thailand.

(Bilderna är lånade från sidor som inte är privata människors bilder)

Svårt val ellerhur?

1 kommentar:

  1. aww.. men allt kommer lösa sig! ses imorgon!! då får vi pigga upp varandra:)

    SvaraRadera