måndag 12 december 2011

Lilla gemytliga Göteborg

Helgen var väldigt trevlig och bra! Massa serietittande och så träffade vi en hel drös med vänner på lördagen.
Göteborg är så sjukt litet. En kille i gänget jag träffar regelbundet hade med sig sin bror och gissa vem hans bror är? Jo, en kille som jag har gått i gymnasiet med. Vi hade mycket att prata om och det var så kul att träffa honom igen!!

Innan dess var vi på en liten glöggfest och vi blev bland annat serverade hot shots. Som den tönt jag är hade jag inte druckit detta innan men det var väldigt gott och den består av galliano, kaffe och vispad grädde på toppen.

I veckan som gick har vi försökt att fixa med saker som vi har skjutit upp länge.
Jason fick sitt fjärde jobb, han skrev in sig på Svenska för invandrare (SFI), och besökte migrationsverket för att få information om förlängt visum. Dey börjar arta sig!
Julstressen börjar också komma men jag ser ändå fram emot det. :)


- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar