måndag 5 december 2011

Guldbrev

Jag är buzzador vilket innebär att man får varuprover från företag som man testar och sedan delar ut till sina vänner då man man också berättar vad man tycker om varan i fråga.
Denna gången har jag fått prova på något som heter "Guldbrev".

Jag har väldigt länge haft massa gamla guldsmycken som jag fått från pojkvänner etc. Sådant som man aldrig använder och aldrig kommer att använda för att smycket är förknippat med minnen och jag har iallafall aldrig känt för att använda det jag fått av en tidigare pojkvän när man har en ny man i sitt liv. Det känns liksom fel för mig.
Jag har även haft massa trasiga halskedjor som jag har tänkt att jag skall lämna in och få pengar för det - men självklart blir det aldrig av.
Men nu fick jag chansen och i helgen skickade jag in alla dessa smycken i ett rekommenderat brev som "Guldbrev" står för. Inom några dagar kommer jag att få veta hur mycket jag fick för det.
Jag har fått ett erbjudande då jag får 10kr mer per gram guld. Så jag hoppas på lite extra julklappspengar. Vi får se. Hittills har det varit väldigt smidigt. Återkommer när jag vet mer. Jag kommer även att få erbjuda alla som är intresserade samma erbjudande.

Läs om hur mycket pengar jag fick HÄR!
 








- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar