fredag 20 juli 2012

Present från Annelie

Idag fick jag ett paket på posten! Wiee! Så kul!
Det var från Annelie som nu bor i Norge.
Jag unnar mig aldrig något i form av hudvård (hårvård är det enda jag lägger pengar på när det gäller skönhetsvård) så den här presenten var skitkul att få!
Nu har jag lite att lära mig och måste kolla när man använder vad. Som tur är finns det en liten förklaring på baksidan ;)

Det är alltså ansiktsvätt, peeling/exfolierande creme, nån form av ansiktsvatten/spray tror jag, ansiktscreme och ögoncreme.
På lördag ska jag ta och prova allt! Fixa lite med mig själv efter gymmet kan bli mysigt.

Oftast (tycker jag) lönar det sig att köpa lite dyrare produkter när det gäller skönhet, de varar längre och är bättre, men så klart dyrare. Jag köper alltid dyra hårprodukter men jag har ju en flaska schampoo i ca 10 månader också. Lätt värt!

Så tack finaste Annelie!








- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar