fredag 13 juli 2012

Full rulle

Igår var det verkligen full rulle. Var och fikade med Alex och eftersom vi båda tycker om att promenera tog vi en lång promenad innan kaffe. Hon hade med sig sin tre veckor gamla lilla son och det blev mycket bebisprat och graviditetsprat. Det är helt otroligt att det kom ut en liten bebis från hennes mage efter så lång tid:)
Det var jättetrevligt och vi fikade sedan på Café Kardemumma vid Mariaplan, jättegott kaffe för bra pris!

Kvällen bjöd på mys med vänner över ett glas vin och vi gick sedan till Colors igen. Vi fick dock stå i kö i nästan 40 minuter i ösregn! Men det var trevligt när vi väl kom in.

Idag har jag varit på gymmet och tränat kondition på crosstrainern, 40 minuter. Var helt ensam på gymmet förutom killen som jobbade där, lite konstigt med tanke på att jag var där klockan 16, det brukar vara smockfullt! Men jag klagar inte ;)
Hade såna cravings för mat när jag kom hem. Lagade dock en stir-fry med massa goda grönsaker. Ville helst äta upp den största godispåse som finns men jag stod emot! :) Jag är minus åtta kilo nu men jag tycker inte det syns så mycket. Kanske för att jag styrketränar mycket? Det brukar ju ta ett tag innan man blir slank av det. Hur som helst så är jag nöjd och glad.

Imorgon blir det nog kaffe med väninna, gym och avstämning med arbetsförmedlingen. Är lite nervös inför mötet, jag vet inte varför, vet ju att jag har sökt jobb precis som man ska men ändå... Är alltid nervös inför möten med myndigheter etc.

Sovdags nu. Jason jobbar på Ulllevi i morgon och är så duktig. Själv känner man sig som en idiot som går hemma (trots att jag verkligen har fullt upp hela tiden).








- Mia

1 kommentar: