söndag 8 juli 2012

Kurering på hög nivå

Jason har varit förkyld i veckan och jag hoppades så att jag skulle slippa men började känna av mina lungor i torsdags. Jag visste inte riktigt om det var astman eller om jag höll på att bli sjuk. I fredags kände jag mig ännu värre och tänkte att jag måste kurera mig!

Hade färsk ananas hemma som jag skar upp till frukost.


Morötter, gurka, kiwi, sharonfrukt, brieost och dip blev middag. Mineralvatten till det.


På lördag mådde jag mycket bättre! Det hade kanske inget med maten att göra men man kan låtsas!
Åkte in till stan för att köpa en blomma och tänkte "bara kolla en sväng på H&M". Jo visst, det blir alltid "bara kolla". Provade dessa och köpte tre.


Kvällen spenderades hos Bella med ett glas vin och Nintendo Wii.


Vi tog sedan ett glas ute på Storans uteservering under värme-element i 40 graders hetta:) Mysigt, men 64 kronor för ett glas vin? I plastglas dessutom. Man känner sig sååå viktig alltså. Men frisk blev jag! Hostar lite, men när gör jag inte det?


- Mia

1 kommentar:

  1. I Visby kostr vinet 92. (!!!!!!)
    Näe alltså bara på ett av de ställena vi var på men ändå!

    SvaraRadera