måndag 27 februari 2012

Sjuk

Jag känner mig så dålig. Det började natten till fredag då jag hade svårt att somna för att det kliade så i halsen. Sen har det varit så hela helgen, känt mig lite hängig men inget mer. Igår kände jag mig bättre.

Idag vaknar jag med feber (inte mycket bara 38.2) helt genomblöt av svett efter en mardröm som var jättehemsk. Ville bara att Jason skulle krama mig men han var på jobbet :(
Nu verkar det som att halsen har gett med sig men att det gått ner i lungorna. Jag har även ont i huden. Ja vet, det låter konstigt, men när jag lägger mig ner så har jag ont i huden på ryggen. Kliar gör det också. Diagnos?

Som tur är brukar jag inte bli sjuk så ofta och det brukar inte hålla i så länge, vi hoppas att det är samma nu.

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar