tisdag 28 februari 2012

Hostihosti

Nu har jag skrivit klart för idag, slut i huvudet fast ändå pigg liksom. Nu ska jag sova ett par timmar innan jag ska ha skype-möte med min handledare. Fick lite kommentarer på avhandlingen som var bra, lite småsaker som jag glömt skriva om t. ex. follikulära B celler eller ännu värre marginalzons B celler. I människa, fy! Men det blir ju en bättre avhandling så jag var väldigt tacksam. Jag har ju en hel vecka kvar och på det kan man hinna mycket!

Synd bara att jag är jättesjuk men det är ju bara att bita ihop. Det är lustigt hur mycket man orkar om man vill nått tillräckligt mycket. Jag är glad att jag har den reserven och kan fokusera. Jag känner fortfarande ingen större press eller stress utan tycker fortfarande det är kul.

Men nu måste jag sova, hon är ju snart halv fem och ska upp vid tio igen. Natti!

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar