fredag 10 februari 2012

Det är kallt i Götet

Blogger har nu uppdaterats och jag hoppas att appen ska gå att använda igen. Detta är ungefär en vecka gammalt.

Nu är det kallt i Göteborg! För en gång skull känns det helt okej, så länge det inte är storm och slask. Sol och ljus gör verkligen sitt.
Har suttit hemma och jobbat två dagar nu när Jason har jobbat. Han börjar sju på morgonen o jobbar till ca 20. Så det är långa dagar vilket är jättebra för oss och för mig så att jag får lugn och ro att skriva. Gick och la mig för att vila vid halv fem pga huvudvärk och när jag öppnade ögonen så jag en stor ljusstrimma på väggen och blev skiträdd. Trodde det var ett spöke eller nått. Rationell som man är så var det det första som jag tänkte på.

Bella kom förbi på en fika, väldigt trevligt. Hon hjälpte mig lite genom att påminna om att även om man inte gör så mycket aktivt skrivande så jobbar man mentalt. Och det är ju sant, men man glömmer bort det ibland.

Nu är det dags att sova så att Jason orkar upp!








- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar