torsdag 2 februari 2012

Bloggers mobilapp död

Jag har nu under flera dagars tid försökt posta inlägg från mobilen och det går inte. Blir irriterad.
Kanske dags att byta bloggplattform?

Får väl berätta lite här då...

Jag har suttit hemma och skrivit hela veckan och känner mig allmänt dassig. Så som man gör när man går hemma i pyjamas (kul att jag fick googla hur man skriver pyjamas... Började med pjamas men tyckte det såg fel ut) hela dagarna.
Jason har jobbat hela veckan 7-20 och har verkligen kämpat. Det är bra både för honom, för oss och för mig så att jag får lite lugn och ro att skriva hemma.

Bella var här igår och fikade. Det var mycket trevligt även om vi mest talade om livet och misären. Men hon uppmuntrade mig och sa att mycket av arbetet gör man ju i huvudet även om man inte skriver så mycket.

Hoppas att Bloggers app kan komma igång igen så att jag kan posta mina inlägg som jag har sparat i mobilen.

3 kommentarer:

  1. Hej vilken nice blogg du har! letar efter bloggar att följa änsålänge bara hittat denna och http://kikibencha.se/

    några förslag på andra bra?

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag läser de som finns i min lista till höger=)
    Kul att du gillar de bloggen!!

    SvaraRadera
  3. Testa Wordpress. Kan du exportera din blogg så kan du importera den där så du sliper förlora något.

    SvaraRadera