lördag 24 juli 2010

Uppsägning

Var tvungen att jobba idag trots att jag försökte få ledigt. Jag har ju bara jobba en gång sen i april och idag skrev jag mitt uppsägningsbrev:) haha! Det är nämligen så att jag stod ju som suppleant på hans företag och gör att ta bort mig som det då måste jag skriva på ett papper. Han har pratat om det pappret i 6 månader men självklart har han ju inte gett mig det... Inte förvånad det minsta. Men jag tänker iaf använda det som hållhake, så att han inte ger mig någon uppsägningstid. Jag skiter i om han blir sur.


Det jag kommer sakna är att stå och läsa de senaste resetidningarna. Jag får passa på lite extra idag.


Jag hade ju mycket hellre suttit någonstans med denna som jag drack i torsdags, men men.


Jag får hålla tillgodo med slush...


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar